בחירת ויברטור לאישה

בחירת ויברטור לאישה

בחירת ויברטור מתאים לאשה הוא תהליך לא פשוט. יש הרבה סוגי ויברטורים ולא תמיד יודעים היכן להתחיל. הרבה פעמים האינסטינקט הוא ללכת על ויברטור משולב, או גדול. אישית אני לא ממליצה להתחיל עם הוויברטורים הללו, למרות שהם מעולים ועושים עבודה נהדרת.

דבר ראשון – צריך להבין מה הגירוי המועדף על האשה, גירוי של הדגדגן, של נקודת הג'י, שילוב של שניהם, או תחושת הסקס עצמו של החדירה. אם האשה עדיין לא הגיעה לאורגזמה – ויש נשים רבות שגם בגילאים מתקדמים יחסית עדיין לומדות את הגוף שלהן – או שהיא לא בטוחה מה הגירוי הספציפי שהיא מחפשת – אני ממליצה להתחיל עם ויברטור שמתמקד בדגדגן. הסיבה לכך היא שרוב הנשים מגיעות לאורגזמה מגירוי אינטנסיבי של הדגדגן.
יש כאמור כמה וכמה סוגים של ויברטורים לגירוי הדגדגן. הוויברטור הפשוט ביותר בעל עוצמה סבירה הוא הרוקט פוקט. הרוקט פוקט הינו סוג של ויברטור קטן, פשוט לתפעול, שעובד ישירות על הדגדגן. רוב הויברטורים מסוג זה הם זולים באופן יחסי, ובעלי עוצמת רטט אחד. יש סוגים יותר מתוחכמים של ויברטורים קטנים עם מספר עוצמות רטט.
סוג נוסף של ויברטורים ייעודיים לדגדגן הוא המג'יק וונד. אלו הם ויברטורים בעלי מנוע עוצמתי וראש גדול יחסית שמיועד להצמדה לדגדגן. יש מספר סוגים של מג'יק וונד שעושים פעולות מגוונות ונהדרות. המשותף לכולם הוא הגירוי האינטנסיבי שהם מפעילים על הדגדגן.
אם הבנו שהגירוי המועדף הוא בנקודת הג'י ופחות בדגדגן – יש מספר ויברטורים מגוון ביותר לנקודת הג'י. חלק מהוויברטורים הפנימיים מעוצב בצורה שיש מעיין אצבע שמתמקדת בנקודת הג'י. ויברטורים אלו בדרך כלל בעלי מנוע חזק עם מספר עוצמות ומהירויות רטט משתנה, ומטרתו לגרות את נקודת הג'י בצורה האידאלית ביותר. הוויברטור עצמו בדרך כלל לא גדול מאוד – מאחר ונקודת הג'י נמצאת כ-5 ס"מ בפנים אין צורך בגודל. ישנם ויברטורים עבים וגדולים שמדמים את תחושת הסקס עצמו. לרוב הוויברטורים הללו יהיו דמויי זין – אבל לא בהכרח.

הוויברטורים המשולבים מגיעים גם הם בהמון צורות. יש ויברטורים שיש להם 2 מנועים אך הם פועלים ביחד, וישנם ויברטורים שכל מנוע פועל בנפרד, וניתן לשלוט עליו בנפרד. ויברטורים שהגירוי לדגדגן הוא כמו ארנב או פרפר – 2 מחושים/אוזניים שהרטט ביניהם מגרה את הדגדגן – וויברטורים דמויי דולפין – שהגירוי על הדגדגן הוא נקודה אחת אינטנסיבית. יש ויברטורים שמתמקדים בנקודת הג'י ויש כאלו שגדולים יותר ומדמים את פעולת הסקס. חלק מהוויברטורים הינם בעלי פנינים בחלק הפנימי לגירוי כולל יותר פנימי, וחלקם נעים קדימה ואחורה בנוסף לרטט הרגיל שלהם
נגענו רק במספר סוגי ויברטורים, ויש עוד רבים אחרים – התאמת הויברטור הנכון לעיתים לוקחת זמן, כסף וסבלנות – אך זו בהחלט השקעה ששווה את זה!