ביצים סיניות

ביצים סיניות הן בדרך כלל זוג ביצים, עשויות סיליקון או מתכת, שמוחדרות לווגינה. הפעולה של הביצים הסיניות היא לעודד כיווץ שרירי רצפת אגן ובצורה כזו מחזקת את השרירים. זהו מוצר שמומלץ על ידי רופאים לנשים לאחר לידה, ובמצבים שונים, לקבל שליטה מלאה יותר על האזור.

הביצים הסיניות מוכרות גם כביצי אורגזמה, ביצים בורמזיות, ביצי אהבה, ביצי ונוס או ביצי גיישה. יש שתי סוגי עיקריים של ביצים סיניות. סוג אחד הוא הביצים הקטנות (בדרך כלל) שהן כבדות יחסית, לרוב עשויות מתכת, והמשקל הוא הגורם המרכזי בשימוש שלהן. סוג נוסף, שנקרא גם ביצים דואליות, עשויות בדרך כלל מסיליקון או פלסטיק. הייחודיות של הביצים הללו, שלרוב גם גדולות יותר מהסוג הקודם, הוא שיש בתוכן עוד כדור קטן שכשהביצים בתוך האישה והיא זזה, הן נותנות תחושת רטט. לרוב לביצים הסיניות יש מעיין חוט שהן מחוברות אליו ומאפשר הוצאה קלילה של הביצים (ניתן גם לדחוף אותן החוצה באמצעות השרירים).
אז מה התרומה של הביצים הסיניות לחיי המין? אובכן, יש לביצים הסיניות מספר יתרונות לחיי המין של האישה.
יתרון משמעותי הוא המיקום של הביצים בתוך הווגינה ותחושת רטט שהן מייצרות עם כל צעד מגרות את נקודת הג'י וכאשר משתמשים את הביצים הסיניות במיטה בזמן הסקס, הן מעצימות את האורגזמה הנשית.
שנית, שליטה טובה יותר בשרירים וכיווץ מתמיד מעצימה את החוויה המינית של שני בני הזוג – הווגינה מכווצת וצרה יותר, והפעולה של הכיווץ בזמן יחסים מגבירה את ההנאה של שני בני הזוג.
ניתן להשתמש בהן בזמן פעולות שגרתיות במהלך היומיום. ככה תוכלי להיות מגורה בזמן סידורים, בעבודה, בביצוע מטלות וכו' – והכל בדיסקרטיות גמורה..