ויברטור פנימי לעומת חיצוני

יש הרבה סוגי ויברטורים לנשים. אני אסווג את שלל סוגי הוויברטורים לשלוש קטגוריות עיקריות– ויברטורים חיצוניים, ויברטורים פנימיים וויברטורים משולבים. כדי להבין מה מתאים לכל אישה צריך להבין מה הגירוי שהכי עובד עליה. נשים שהכי נהנות מגירוי של הדגדגן, נתאים להן ויברטור חיצוני, נשים שהכי נהנות מגירוי נקודת הג'י נתאים להן ויברטור פנימי, ונשים שאוהבות את השילוב של שני הגירויים, נתאים להן ויברטור משולב.

ויברטורים חיצוני עובדים על גירוי אינטנסיבי של הדגדגן. מג'יק וונד הוא דוגמא מצוינת לוויברטור שפועל על הדגדגן. לוויברטורים מסוג זה יש מנוע חזק והם פועלים בצורה אינטנסיבית. ויברטור מסוג נוסף שפועל על הדגדגן הוא רוקט פוקט – זהו ויברטור קטן אך עוצמתי. יש לנו 2 סוגים זולים יחסית שיש לו רק עוצמה אחת, וסוגים יותר מתוחכמים עם מספר מהירויות ועוצמות רטט. סוג שלישי של ויברטורים חיצוניים הוא בעל "אוזניים" שרוטטות בצורה מאוד מגרה כשמניחים את הדגדגן ביניהן. הסוג הרביעי הוא היונק - בעזרת גלי אוויר עדינים הוא יוצר תחושת יניקה בדגדגן, ומאחר ומדובר באיבר מאוד רגיש התחושה העדינה הזו מגרה ומטריפה.

ויברטורים פנימיים גם הם מתחלקים לסוגים שונים. יש ויברטורים שמתמקדים בנקודת הג'י, וויברטורים שמתמקדים בגודל, וכן ויברטורים מיוחדים – לדוגמא ויברטורים שעובדים לפי קצב של מוזיקה/ קולות. ויברטורים שמתמקדים בנקודת הג'י הם לרוב מעוקלים ובעלי צורה שמגיעה לנקודה בקלות ויעילות. ניתן להשתמש בהם גם לגירוי הדגדגן בהתחלה, וכשרוצים להגיע לנקודת הג'י פשוט להחליק אותם פנימה בטבעיות. ויברטורים יותר מאסיביים לרוב מדמים זין ועובדים על תחושת מילוי וגירוי פנימי עמוק.

ויברטורים משולבים מתאימים רק למישהי שנהנית מגירוי של הדגדגן ונקודת הג'י בו זמנית. אם יש העדפה ברורה לסוג גירוי אחד אז השני יכול להפריע. במידה ומתאים לך ויברטור משולב יש מספר דברים לשים אליהם לב – הגירוי לדגדגן יכול להופיע כנקודה אחת שלוחצת עליו ורוטטת ויכול להופיע כשתי נקודות שביניהן שמים את הדגדגן והרטט ביניהן הוא הגורם להנאה. בנוסף יש ויברטורים שמפעילים את הרטט הפנימי והחיצוני ביחד ויש ויברטורים שמפעילים את כל אחד מהמנועים בנפרד. יש ויברטורים משולבים שבחלק הפנימי יש פנינים שנעות לכיוון מסוים ומעוררות את הווגינה מבפנים.


חשוב מאוד!! לפני שבוחרים ויברטור מתאים צריך לדעת מה מתאים לאשה הספציפית לה קונים את המוצר. כל אשה היא אחרת ומה שמתאים לאחת לא בהכרח מתאים לשנייה.