חסימת חושים - חוויה מטריפה

הרבה פעמים, אחרי שנים של שגרה שכבר רגילים כל כך לאותו גוף, ואותן תנוחות, ואותן תחושות, צריך ריגושים חדשים. אחד הריגושים הקלים ביותר להכניס למיטה היא חווית חסימת החושים. החויה מהנה ומרגשת לשני הצדדים – צד אחד הוא המוביל, הדומיננטי, השולט – ואילו הצד השני הוא המובל, המתמסר, הנשלט. כמובן שאין שום קשר בין ההעדפה במיטה לאיזה תפקיד מי יעשה בחיים שמחוץ למיטה. החוויה בבסיסה מושתתת על אמון הדדי בין הצדדים והקשבה לצרכים אחד של השני. יש שרואים חסימת חושים כצעד לתוך עולם השליטה (בדסמ) ויש שיראו את זה כמשהו בפני עצמו.

הדרך הכי קלה להתחיל את המסע של שליטה בחושים היא כיסוי עיניים – ברגע שאתה מכסה את העיניים שלה– אתה אוטומטית הופך לצד המוביל יותר – והיא נאלצת להסתמך עליך. אפשר להשתמש בכיסוי עיניים מאולתר כמו מטפחת או פריט לבוש או במסכה שחוסמת את הראיה. אני ממליצה שהבחירה תהיה מצד אחד אסתטית – שהחושניות והסקסיות יהיו חלק מהחוויה .
אפשרות נוספת הינה מחסום פה – כדור גאג פשוט יכול לעשות עבודה נהדרת אם רוצים למנוע ממנה את האפשרות לצרוח או לדבר. רצוי גאג נוח שעשוי סיליקון נעים ורך שלא יכביד על הפה ויפצע אותו. גם כרית עור יכולה להיות מחסום נוח מאוד. מחסום פתוח יכול להיות פתרון מעולה לקביעת הפה פתוח- מה לעשות עם פה שנשאר פתוח? פה נכנסת היצירתיות שלכם. מחסומי פה שונים יכולים להתאים לכל מיני סוגים של משחקי תפקידים – אפילו להתאים למשחקי פוני או כלב.
השלב היותר מתקדם הינו מניעת תנועה – הדרך הפשוטה למנוע תנועה מהנשלטת– קשירה עם אזיקים. ניתן כמובן גם לקשור עם חבל – למי שמבין ומכיר. ישנם 2 סוגים עיקריים של אזיקים – אזיקים מעור ואזיקי מתכת. ההבדל העיקרי ביניהם הוא העדפה. את האזיקים ניתן לחבר אחד לשני עם שאקלים או למיטה/עמוד או כל מקום שמאפשר. חשוב – אם נועלים עם מנעול – תמיד לדעת איפה המפתח.
הכי חשוב במשחקי חסימת חושים זה לשים לב מה קורה עם הצד הנשלט לכל אורך הדרך. גם אם הוא נתן הסכמה מראש – לוודא ולקחת עליו אחריות. ולוודא שמשחקים בצורה בטוחה שפויה ובהסכמה.