מג'יק וונד

בחירת ויברטור מתאים לאשה הוא תהליך לא פשוט. יש הרבה סוגי ויברטורים ולא תמיד יודעים היכן להתחיל. הרבה פעמים האינסטינקט הוא ללכת על ויברטור משולב, או גדול. אישית אני לא ממליצה להתחיל עם הוויברטורים הללו, למרות שהם מעולים ועושים עבודה נהדרת.

אז עם מה להתחיל? רוב הנשים מגיעות לאורגזמה מגירוי חיצוני של הדגדגן. יש שלל מוצרים שמיועדים לדגדגן. אני ממליצה להתחיל עם מג'יק וונד. בבסיסו מג'יק וונד הוא ויברטור עוצמתי עם מנוע חזק שמתמקד בראש גמיש. את הראש מצמידים לדגדגן בעת אוננות או קיום יחסים. הרטט החזק של אותו ראש מגרה את הדגדגן ומרגש אותו עד להגעת אורגזמה עוצמתית במיוחד.
אצלנו יש מספר סוגים של מג'יק וונד.
אחג הסוגים הוא מג'יק וונד הוא Emma מבית SVAKOM. הוא עשוי סיליקון היפו אלרגני ועמיד במים, וייתרון נוסף שלו הוא שהוא נטען. הוא מגיע בשני גדלים. בEmma הגדול יש פונקציה נוספת שהראש שלו מתחמם עד טמפרטורה של 48 מעלות. מעבר לזה אין הבדל משמעותי בין שני הגדלים.
לחברת ויברטורים NALONE יש סדרה של מספר מג'יק וונד מצוינים. הדגם הקלאסי והפופולרי ביותר הינו ROCK. זהו ויברטור עוצמתי עם ראש גמיש מאוד. שני ויברטורים נוספים עם אותו מנוע חזק הם Rockit ו-Electro. ה-ROCKIT הינו מג'יק וונד שבחלק העליון של הראש יש חיישנים שלו מתאימים את הקצב והעוצמה לגוף של האשה. ויברטור נוסף הוא Electro – ויברטור מעולה שגם כובד כמג'יק וונד, גם כויברטור פנימי, ובשניהם יש אפשרות לשלב חשמל להעצמת החוויה ולתת את הגירוי האקסטרא. ישנם ויברטורים כמו Jane שמעבר לראש שמיועד לדגדגן, הידית עצמה בעלת מנוע וניתן להשתמש בו לגירוי פנימי.

ישנו דגם שמתאים למתקדמות שאוהבות גירוי חזק ועוצמתי במיוחד - Elegance Wand מבית Love Magic. זהו מג'יק גדול במיוחד עם ידית פלסטיק וראש מסיליקון. הוא מאוד מאוד חזק.